Wats up with the påsättbara extra solglasögonen?
2009-05-17 klockan 11:41:24

Nu måste jag fråga... Vad är grejen med solglasögon man sätter utanpå sina vanliga glasögon? Det finns moderna saker som man typ klickar på med magneter, där det inte syns att man satt på någrqa extra... Jag har inga problem med dessa!

Men det som jag tänker på är sådana här:

Vad är grejen med dessa????????
Det borde vara straffbart att ha de uppfällda om inget annat! Fan jag tänker bara på han smala i Kenoreklamen... Dejt ejr fijnt! Bajsa på dig, det är inte alls fint! Shit, jag blir nästan lite småirriterad när jag ser någon ha såna brills!

Ta och bränn alla såna extra-solglas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
I'monna freace 2 deth!

Bloggtoppen.se

Dan JB Hansson's Profile
Dan JB Hansson's Facebook Profile