Shit nu har det (inte) hänt mycket!
2009-05-27 klockan 07:36:10

Jo faktiskt har det hänt en del, vi har varit uppe i Göteborg och grattat Malin som fyllt 25:D
- Var mycket trevligt, ligger bilder på Facebook... :D

Så, nu bär det snart av till jobb, har legat hemma två dagar nu med feber, men nu måste jag tillbaka!
I demand my self!

Ja... Sen har jag betalat räkningar nu också... Skönt att göra det dir på morgonen så man inte glömmer det sen.... Men shit alltså, det blev mycket pengar typ 9 papp... Det känns lite mycket, och då är det bara nödvändiga grejer... Eller ja, det är ju relativt det ordet "nödvändiga", hehe, men ändå...

Dagens morgonbild:


Ha en finemangdag!

Chill!

/dG.

Kommentarer
Postat av: Toffisall

Så har du hjälpt mig med min bil :)

2009-05-27 @ 23:50:23
Postat av: Uggli

Vilken sexig sängkammarblick! Jag blir ju helt till mig i trasan! Ögonen ser sådär porrigt pigga ut!

2009-05-28 @ 10:20:35
Postat av: dG.

Je, jag menar det hjärtat;) Grrrrrrr!

2009-05-28 @ 10:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
I'monna freace 2 deth!

Bloggtoppen.se

Dan JB Hansson's Profile
Dan JB Hansson's Facebook Profile