Letande förväntningar och brie
2009-05-29 klockan 07:25:35

I går var en, vad jag vill kalla det, bra skitdag...
Det hände mycket bra men också mycket dåligt...
Stoffe fick inbrott i sin bil och de tog stereon (med tog läs ryckte ut den med sladdar och hela skitet), ett par glasögon och ett paket med säkringar... OCH även hans skolväska som bara innehöll skolböcker och arbeten... Eftersom skolväskan var viktig som fnahar åkte jag till honom i går och hjälpte honom leta efter den... Vi hittade faktiskt hans kalender utslängd på en parkering och några småpapper, men inte böckerna... Vi får se vad hans lärare säger, i värsta fall får vi ut och leta igen, jag har mina aningar om var de kan ha gått så... Vi får se!

Det som var bra igår var att jag kände mig på bra humör:)
Jag har annars lätt att känna mig dåsig och trött och lättirriterad men igår var det lugnt:p
Annelie var jätteduktig och pluggade hårt som fän hela dagen, massa bra jobbat! :D

Om ni undrar vad brie står för i rubriken är det just brie... Jag köpte brie-ost till Annie för att jag vet att hon älskar det:D

Nu sitter jag på jobb och ska börja CADa... Oskar kommer väl snart om någon halvtimme:) Oskar är en bra grabb;p

Ha det gott!

Chill!

/dG.

Kommentarer
Postat av: Toffisall

Tack för att du hjälpte att leta <3 :)

2009-05-29 @ 14:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
I'monna freace 2 deth!

Bloggtoppen.se

Dan JB Hansson's Profile
Dan JB Hansson's Facebook Profile