Turboklack 2 - The revenge of the clog!
2009-06-25 klockan 06:57:44

Så ja! Long time no seeeeeen!

Jaja, så är det med det!

I förrgår var vi och såg T2:D
Sueeeeetaaaah!

Själva filmen är 2,5h lång och typ 2h av dem är bara specialeffekter, rök, transformeringar, explosioner unt so veiter!!!

Den var bra! Den fängslade inte mig lika mycket som ettan men den var lätt värd att se på bio:D

Jesssss!

Jag vill inte säga för mycket eftersom det kanske finns de som inte sett den än:p

Nu sitter jag i alla fall på jobb och ska börja jobba...

Igår var vi ute med Stoffe, Sara, Annette (tror hon stavar så...) och Annie (<3). Hon ingår visserligen i "vi" i början av meningen men jag ville ha med henne ändå! :D
Vi gick först hem till Sara, tog en öl och drog ner till Bishops BTS (By The Sea för er som bara går till Crom och Steakhouse!). Vi satt där ett tag och tog någon dricka och gick sen till det gamla Bishops ITG (In The Ground för er som inte är med i gänget...).
Det var mucke mucke trävlet!

Men nu ska jag jobba:D

Chill!

/dG.

Kommentarer
Postat av: Toffisall

Jag tackar för en trevlig kväll ;)

2009-06-25 @ 17:24:37
Postat av: dG.

Tack själv! :D

2009-06-28 @ 17:04:56
URL: http://turboklack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
I'monna freace 2 deth!

Bloggtoppen.se

Dan JB Hansson's Profile
Dan JB Hansson's Facebook Profile