Update...
2009-07-03 klockan 23:31:42

Fan, sitter och tittar på en minneskonsert för Michel Jacksons 30års-jubileum...

Fy fan vad tragiskt ändå... Asså jag har inte tänkt på det såhär innan, men när man ser honom så är det sjukt tragiskt att han har dött... Det som också är tragiskt är att det gick så fel för honom, han var faktiskt sjukt skillad! Jag kommer ihåg när jag var liten och fick ett kassettband med en av hans plattor... Jag kommer ihåg, det var den Dangerous... 91 släpptes den så jag har nog varit typ 3-4år... Fan vad jag spelade det bandet...

Sorgligt!

Jag sitter här i soffan, jag och Chili... Annelie sover i Höganäs i helgen, hon jobbar hela helgen så det var enklast...
Saknar henne redan!

Men men, nu ska jag snart nanna!

Chill!

/dG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
I'monna freace 2 deth!

Bloggtoppen.se

Dan JB Hansson's Profile
Dan JB Hansson's Facebook Profile