Thank god it's Tuesday! ?
2009-07-14 klockan 09:35:34

Jess, nu är det Tisdag!

Igår var jag och Annie på gymmet. Jag fick ett schema som jag ska träna efter! Wihi! Skitbra blir det!
Jag ska träna ett vanligt styrketräningspass plus att jag ska träna balans och magmuskler på en pilatesboll:p

Låter lite gey men vafan, jag gör det lätt i stället för att få ryggskott igen... Det känns ju inte jättehållbart när man är 21år...

Hur som, jag satt och kollade lite på Youtube i morse och såg denna annonsen:



HAHAHA OMFG! Muslims4Marriage!!!
Vad är det för fel på folk som går på sånt och tänker:
Oooh, den nortymuslimska kvinnan som ser ovanligt omuslimsk ut vill gifta sig med mig! Wohoo! Detta måste vara min lyckodag!!!

Alltså Fuck no... Det är inte din lyckodag och... Nej jag vet inte vad jag ska säga om det... Helt sjukt!

Och missförstå mig inte, jag tycker inte det är knas för att det handlar om muslimer, utan det är helt sjukt med reklamen...

Det är precis som när man tittar på en sida, vi kallar den "Piratstranden" (;D)... Där finns alltid såna annonser i sidan typ: Oooh, denna tjejen som är modell, och självklart kåt som fan, vill ha dig! OCH TÄNKA SIG, HON BOR I DIN STAD!!! JIIIIIHAAAAA!

Sjukt om folk går på sånt!

Men jag kan ju säga att hade jag varit annonsör så hade jag ju lätt gjort på liknande sätt, det är ju tydligen det de tjänar pengar på...

Men men, nu ska jag jubbe!

Chill!

/dG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
I'monna freace 2 deth!

Bloggtoppen.se

Dan JB Hansson's Profile
Dan JB Hansson's Facebook Profile