Hotmail F*CKING FAIL!!!
2009-07-09 klockan 08:07:23

Åh!

Jag blir så störd!

Jag har inte kommit åt min hotmail nu på flera månader, och jag är maxat nervös för att jag loosat allting!
Det är typ 7-8 år av mail som ligger där!!!

Det som är helt jävla fucked up är att jag har en sån hemlig fråga men den kommer jag inte åt!!! Nej, för hotmail har tillökat informationen man måste ha för att den frågan skall vara giltig, så det enda jag får upp är att de har skickat information till min mail... DEN MAILEN JAG INTE HAR TILLGÅNG TILL!!!!! JÄVLA NÖTTER!

Fy fan!

Nu har jag fått ta kontakt med supporten, och det som är svårt där är att jag typ är säker på att jag inte angett mitt riktiga namn när jag registrerade mitt konto för 7-8 år sedan... SUCK!!!

FAN! Vet inte vad jag ska göra!

Jag hittade något program på nätet som letade upp alla ens lösenord man skrivit på datorn, så om jag typ kör upp en av mina gamla datorer kanske den kan hitta det...

Fan vad jag hoppas att de inte raderat mitt konto... Jag har för mig att det är något sånt här, att om man inte varit inloggad på sin hotmail på typ 3 månader tar de bort det... Nooooo!

Såhär ser det ut iaf:


SMIDIGT VÄRRE!

Pung...

Hoppas faaan att det löser sig!

Chill!

/dG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
I'monna freace 2 deth!

Bloggtoppen.se

Dan JB Hansson's Profile
Dan JB Hansson's Facebook Profile