Helk!
2009-07-13 klockan 07:42:33

Nu är det Måndag igen...
Kände faktiskt inte av min Söndagsångest igår:D

Jag brukar alltid få Söndagsångest! Men inte igår! :D
Jag brukar få det för att jag tycker att helgen flugit förbi och att jag inte kunnat vila så mycket som jag känner att jag behövt, men det inträffade som sagt inte! Gott!

Vi var nere i Malmö i lordags, på IKEA. Och då tänker du, men shellooo, vi har ju IKEA i hbg! Ja det har vi! Men de hade mycket fler olika saker i Malmö:)
Så det blev en tavla, två mattor och lite sånt:D
Så träffade vi min chef där också:D

I går hade vi tvätt, KUUUL att gå upp kl 6.45 en Söndag för att köra till CityGross och köpa sköljmedel, sen hem och slänga in tvätten...
Det var mysig morgon ändå för vi körde och köpte bullar och satt och kollade på Vänner och åt frukost länge på förmiddagen, det var möjset!

Sen, när tvätten var klar, la sig Annelie för att sova lite, då satt jag och jobbade men sen tyckte jag det såg så mysigt ut så jag kröp ner till henne... Typ 4h senare vaknade vi;) Det är lite skumt att man inte kan få en hint; "Du, nu kommer du sova om 1min".
Utan helt plötsligt så vaknar man:p

Idag ska jag jobba och sen i kväll ska jag träffa en personlig instruktör/tränare på Nautilus:)

Vi har förrästen varit duktiga och PowerWalkat typ 3,5km tre dagar i rad! :D Skitbra för min rygg (som jag för övrigt vred cp i lördags så det högg till som fan...)!

Men men, nu ska jag jübbe!

Hade!

Chill!

/dG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
I'monna freace 2 deth!

Bloggtoppen.se

Dan JB Hansson's Profile
Dan JB Hansson's Facebook Profile