Försovning, lilla huset på prärien och sovande Chili
2009-07-26 klockan 12:38:26

Jess, nu är jag tillbaka på bloggen, jag vet att ni har saknat mig...

Jag har haft fullt upp denna veckan så jag har inte engagerat mig så mycket i bloggandet...

I morse skulle jag hämta Chili i Höganäs, och vad händer inte då?
Jag trycker på fel knapp på mobilen så istället för att snooza så stänger jag av larmet... Jag är så jävla trött på det...!!!
Det händer aldrig om jag inte ska göra något viktigt!
Jag skulle vara i Höganäs kvart i sju och typ fem i sju ringer Annelie och frågar var jag är... Jag ligger i sängen...

Bajs!

Men men, hur som helst... Hon kom till jobb och jag raceade ut och hämtade honom...

Igår var jag och pappa och såg på Svenska Akademin på festivalen, LAGOM det regnade mitt i konserten istället! Haha, men jag hade paraply, så vi skulade under det!

Har sett på lilla huset på prärien nu på förmiddagen... Vet inte vad jag ska säga om det... Det är ju typ 73 000:e gången det går i repris...

Nu är det golf på tv, men jag ska snart köra och hämta Annie som tröst för att det blev stressigt i morse! Hon vet inget, så säg det inte;)

Chili sover, men han ska snart väckas! Mohahaha!

Ha det gott!

Chill!

/dG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
I'monna freace 2 deth!

Bloggtoppen.se

Dan JB Hansson's Profile
Dan JB Hansson's Facebook Profile