Pluttimun Muttiplutt
2009-01-26 klockan 10:17:22

Så, nu har helgen varit! Varit? Varit bra! Ja! Wohoo! Das Räkish!
- Tyst!

Så, nu har rösterna i huvudet tagit ett brejk:)

Ja, som sagt... Nu har det varit helg!

Fredagen fortlöpte som så att vi åkte till Höganäs, där vi dinerade en utsökt 5-stjärnig måltid på "Restaurang Anderzons och Tull"! Mycket gott var det!
Sen hände det som jag hoppats på!:D:D:D
Blondinballen Isabella Klökenskit åkte ur Lets Dance! Jiiiiihaa!
Fy fan vad roligt det var att se på TV4as hemsida när hon stod där och skulle vara så jävla diplomatisk och trevlig fast hon blivit tagen på sängen! (Hur fan någon nu vill ta henne på sängen, NILS! VAKNA UPP!)

Jaja, hur som helst... I Lördags körde jag in till stan och hämtade upp min fader för att kuska 7mil till Tyringe (läs hålan som Gud glömde).
Då undrar du säkert, vad fan gör man i Tyringe?
- Inte ett skit!
Men nu var det så att jag skulle kolla på en bil där som jag sett på Blocket:)
En 206:a, svart:) Skitfin var den vid första blicken! Kollad man närmre så såg man att det fans rost som behövdes fixas och när jag körde den så var växellådan lite sunkig, så det blev inget...
Det var bara att köra 7mil tillbaka till Helsingborg igen...
Jag lämnade av pappa och körde och hämtade upp Annelie och Chili (som då hade kommit hem från Höganäs).
Vi lämnade av Chili hos Ika som skulle passa honom över natten och stack till BK för att käka:)
På kvällen stack vi hem till Stoffe och Sara för att fira Stoffes Hej-Jag-Kan-Sitta-Fängelse-Nu-Dag:D
Festa, festa, festa!
Hem > Nanna!
Vakna Söndag > Hämta Chili > Lämna Annelie och Chili hemma > Tanka > Lämna tillbaka bilen till Terese!
Hem > Städa > Mamma kom på besök > Jobba > Kolla på TV > Nanna!
Vakna Måndag > Jobba > Till Jobb > Jobba > Blogga...

Ja och nu är jag här då:D
På jobba och ska till Tandläkaren 13.20, spännande!!! (NOT!)
I kväll ska jag till Kvartettarna och bringa till välljud;D

Och på den vägen är det:)

Dagens vitsord:
"Rambo var en fegis, slå bävern i huvudet och gå och lägg dig"
Dan JB Hansson (19880419 - 32150929)

Chill!

/dG.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fint citat älskling. det kommer göra dig känd!

2009-01-26 @ 23:19:31
URL: http://fiixarnsomfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
I'monna freace 2 deth!

Bloggtoppen.se

Dan JB Hansson's Profile
Dan JB Hansson's Facebook Profile