Jobbjobb och utryckningsutryckning...
2009-01-14 klockan 08:31:59

Ja, igår var en spännande dag...
Annelie och jag käkade på TastyWok (ligger precis vid mitt jobb) på lunchen. Ja, det kanske inte var så spännande men hur som helst...
Jag går tillbaka till jobb och Annelie går hem. Vid 14 var hon hos veterinären med Chili och vaccinerade honom...
Typ vid halv fyra ringer hon, och säger i panik: Vi måste få tag i en bil, Chilis huvud har svullnat upp, vi måste till veterinären igen!
Jag fick låna Rolfs bil och körde och hämta dem. DAMN säger jag! Det är svårt att förbereda sig på att se såna saker för man har ju ingen aning om hur lilla Chili ser ut med 2ggr så mycket kött i huvudet... Jag blev riktigt chockad! Han såg ut som en King-Size Mops! Räligt är ordet...

Men hur som helst fick vi ta stackaren till veterinären där han fick cortison för sin reaktion mot vaccinet.
Allting lade sig under kvällen och i morse såg han ut som vanligt igen! :) Phu!

Sen har jag hittat lite bilder också:)

Jag tror inte det har ungått någon att jag letar bil, och det är fan ta mig ett nöje i sig! Hahaha, blocket is the shit! :p


Ofta den, på 12år gått mellan 1000 och 1499 mil?! SNAB AFER!


Denna är väl inte så speciell förutom att det är VIT som säljer den och att där är en tackluka, den är skatad och besektigad... Glöm inte Servecebocken! Hahaha, bock! :p
Men det känns också BTW bra att han lägger in en bild som är 5år gammal! GREAT!


Jag har tänkt lite på det här med tatuering, men dels tror jag inte att jag hade passat i en och sen, efter att ha sett dessa bildererna tror jag bestämt att jag hoppar...

Fin tatuering, men knappast lik...


Fett mycket man hade sneat på de som gjort denna!


OMG! Säger bara OMG!


... To Know YOUR Alive! Mmm, great! det finns ju liksom inte en chans att man kan trycka in ett e där emellan heller! Hahaha! R.I.P Tatueraren till denna!


Jag har för mig att jag lagt upp denna bilden innan men helt seriöst, den tar fett priset!
Ser ut som häxan i Snövit!

Well well, thats all folks!

Chill!

/dG.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Hahahaha, den dar bilden med frugan som taturering jag sager bara Jeeeez! Det ar ju verkligen haxan ur Snovit!!! Undrar hur hon kande sig nar hon sag tatueringen???

2009-01-14 @ 22:58:34
Postat av: Daniel

OMG, it looks like the zombie bride

2009-01-14 @ 23:00:30
Postat av: Daniel

U know there are ways to get rid of that...ACID!

2009-01-14 @ 23:02:11
Postat av: dG.

Hahaha! :P

Katarina: Jag tror inte hon ser den för där står "In Loving Memory":p Ännu värre! Han gjorde det typ för att hedra henne!

Daniel: Indeed! And yes, aceid is one of them;D Hahaha! :p

2009-01-15 @ 16:23:04
Postat av: fåff

Haha nej här är vi alla vänner! Tur det gick bra med chilisen =)

2009-01-15 @ 23:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
I'monna freace 2 deth!

Bloggtoppen.se

Dan JB Hansson's Profile
Dan JB Hansson's Facebook Profile