En gång...
2009-01-16 klockan 09:07:21

Här med ändrar jag officiellt uttrycket:

"En gång är ingen gång, två gånger är en gång för mycket..."

Detta efter att varit i kontakt med skatteverket vid ett flertal tillfällen.

Nya uttrycket lyder:

"En gång är 500kr, två gånger är 1000kr för mycket..."

För er som inte behöver skattedeklarera en gång i månaden kan jag berätta att vid försening av din deklaration för du första gången 500kr i förseningsavgift och nästa gång 1000kr...

Nu hade jag sån tur att jag överklagade beslutet den andra gången för att Posten slarvade bort mitt brev... GR8 JOB THE POST!

---

En rolig sak är att Bamse i Egypten såldes mer är Battlefield 2142 år 2008! Haha EPIC FAIL!



Chill!

/dG.

Kommentarer
Postat av: Katarina

1. Varför deklarerar du varje månad? Fördelar?

2. LOL, jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer än det du redan sagt EPIC FAIL. Nog dags attt se sig om efter nya programmerare...

2009-01-17 @ 23:41:48
Postat av: dG.

1. För att jag är registrerad arbetsgivare:p

2. Je, eller bara sluta hasta iväg spel för att de ska ha något att göra... ;D

2009-01-18 @ 14:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
I'monna freace 2 deth!

Bloggtoppen.se

Dan JB Hansson's Profile
Dan JB Hansson's Facebook Profile