Breaking news!!!
2009-01-07 klockan 11:24:07

Tjapp alla (typ två som läser min blogg)!

Jag vet jag vet, ännu en gång har jag failat i bloggandet... Jag fattar inte varflör det ska vara så svårt, men jag antar att förväntningarna jag har från alla (läs två) mina läsare har gjort att jag gått in i bloggväggen...
Jag funderar starkt på att göra en BlondinBella och annonsera att jag slutar blogga för att ta tag i mitt liv... Sen komma tillbaka senare och medverka i På Spåret och skaffa mitt egna program på Sundskanalen...

Men sen vid närmare eftertanke så känner jag att jag bara kör på som jag brukar...

Jag uppskattar mina (läs min) läsare och vill bjuda på en rykande färsk nyhet!!!



Sinnessjukt eller vad? :D Hahaha!

Men men, jag hade tänkt att skriva lite om vad som hänt sedan sist jag skrev, men helt ärligt så läser inte ens jag själv min blogg så jag har ingen aning om vad jag skrev sist:p Såååååååå koskit i hagen och glad i magen! (Stajtar runder som en glad gammal bondefarbror och kniper med armarna klämkäckt) :D

Men hur som helst så kanske jag skriver lite om det sen:)

Nu ska jag betala 350 000kr och skriva ;-)!

Ha det gott!

Dagens citat:
"Goda vänner står inte i vägen för dig, bara om du är påväg neråt"...

Chill!

/dG.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Annars? :-)

2009-01-07 @ 13:56:38
Postat av: Katarina

Jag läser din blogg

2009-01-07 @ 22:42:45
Postat av: Fåfff

Jag läser också haha, + örnie så vi är faktiskt hela 4 läsare ;)

2009-01-09 @ 16:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
I'monna freace 2 deth!

Bloggtoppen.se

Dan JB Hansson's Profile
Dan JB Hansson's Facebook Profile