Youtube fuckar och tv4 misslyckas...
2009-02-02 klockan 11:24:32

Tjena hallihallå allesammans!

Nu är det såhär att jag har fått läsarstorm (!?) sedan jag visat mitt tips om fläktkåpan!
Jag har redan producerat ett mattips i videoform som jag skullat lägga upp i några dagar, men Youtube vill inte acceptera klippet:/ Kanske för mycket konkurrans för Jamie Oliver?

Men jag ska inte ge mig då jag vet att förväntningarna är höga(!?)!

Hur som helst så sitter jag på jobb nu och ritar:) Fick precis reda på att Annelie klarat sin tenta hon hade sist! WOHOO! Så duktig:D Min älskling!

När jag surfade runder lite i ritpausen jag hade såg jag en annons från tv4.se... FAIL!



Inte vet jag men åäö fungerar på hemsidor om man kodar rätt. . .
Great job tv4!

Great job blir vid snabb skrift på tangenterna Greta job:D
Hihi, Greta:p!

Jaja, nu ska jag sluta svamla, men jag lovar att jag ska fixa mattipset inom snar framtid! :D

Chill!

/dG.

Kommentarer
Postat av: fåff

Hälsa örnie att hon glömt berätta det för mig :( och så undrar jag som din trogna läsare.. hur många besökare ökades det med efter husmorstipset? ;D

2009-02-02 @ 22:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
I'monna freace 2 deth!

Bloggtoppen.se

Dan JB Hansson's Profile
Dan JB Hansson's Facebook Profile