Jag hajjar inte vad som händer här:p
2009-02-26 klockan 16:54:17

Ja, jo jag vet, jag har inte bloggat nu på typ femtioelva dagar... Det suger...

Jag har bara verkligen inte orkat, jag har helt enkelt varit för trött för att blogga:p


Men skit i det...

Så, vad har hänt sedan sist?

Jag har skaffat bil! :D:D:D:D
Det kommer bilder på den snart:D

Chili har blivit duktig (pibber pibber ta i ett tre!) på kisse/bajseriet:D

Det gick bra för Annelie på hennes tenta:D

Det är mest glada nyheter faktiskt:D

Jag kan säga en sak... Fy fan vad jag älskar Arlas Gräddost! Shit alltså!



Som ni märker bara spottar jag ur mig saker:p

Ett tips om det skulle vara någon som läser denna som snusar, är GROV SNUS SVART... DEADLY!
I en vanlig portionssnus är där 8mg nikotin, i denna nya är där 13mg... Det är deadly i långa loppet! Visst du får den där lilla extra gnistan du fick när du började snusa, men det suger ju egentligen, för då vänjer du dig vid det och POFF! så behöver du en hel dosa inne samtidigt för att bli tillfredsställd.... NOS GUTT!

Ja och Daniel... Ja ni vet vilken Daniel jag pratar om... "Vickans" Daniel... "En man av folket"...
Kul för dem:)

Och Linda Rosing... Denna barbara vars luft håller på att pysa ut genom hålen från alla botox-injektioner...
Kul för henne!

Och Blondinbella...  "ooooooooooh, herre gud jag har skaffat en ny jacka, och jag lägger 90k om året på fika, jag är SÅ blond asså"...
Kul för henne också!

Ja, vad har hänt mer...

Oh! Jo! Jag har lyckats skaffa en backe i mitt cerat! Äää, Äää, (stöter med armbågen i sidan) det är väl inte lite FRÄCKT!

Men allt går fint! :)

Jag ska lägga ut lite bilder senare!

Chill!

/dG.

Kommentarer
Postat av: UGGl. (ar)

Att skaffa backe i sitt cerat har du fått av mig din jevel. Inte sno andras idéer utan att ge cred. Vad har chilis sagt om det egentligen? Älskar daj gos!

2009-02-26 @ 22:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
I'monna freace 2 deth!

Bloggtoppen.se

Dan JB Hansson's Profile
Dan JB Hansson's Facebook Profile