Silence of the Lamb!
2008-10-19 klockan 22:37:25

Idag har det varit en rätt soft dag. Sovit länge, och ätit gott!

Ja, bakgrunden till en del av dagen är att jag aldrig smakat lamm...
Jag har fått höra att det smakar kofta:p
Nu är det såhär då att vi, jag och Annelie, skulle till hennes mamma och äta, och där skulle det serveras, just det, LAMM!
Jag bara, aaaaaaright! Men ja, vi åkte dit och jag smakade en pytteliten bit först...
Det var ju fan skitgott!!! Så jag glupsade i mig och blev skitmätt! Då visar det sig att det serveras äppelkaka med vaniljsås efter! Men vafan, har det gått ner mycket mat kan de gå ner lite till;D

Jag skulle lägga in en nice sak här i inlägget med men det har inte gått så bra så det får komma i morgon!

Ha det chill!

/dG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
I'monna freace 2 deth!

Bloggtoppen.se

Dan JB Hansson's Profile
Dan JB Hansson's Facebook Profile