Nitta Nitta
2008-10-16 klockan 22:22:53

Så, nu har jag varit och nattat hjärtat mitt:)

Hon hade ont i huvudet så hon var tvungen att nanna tidigt:/
- Vilket egentligen är bra för då får hon automatiskt mig i säng tidigare än normalt. Det känns ändå om man får den där extratimmens sömn eller inte. I natt blev det mer inte... Men som jag skrev innan så snoozade jag en timme ändå så det blev ju liite bättre:)

Idag på jobbet gick det faktiskt bra, jag fick inte tag i en snubbe jag skulle fått tag i men det får jag lösa i morgon, men bortsätt från det. Jag lärde mig skitmycket om InTouch, programmet jag håller på med för tillfället! :D

Men nu ska jag gå in och nanna kudde brevid uGGlisen om 10min!


Posing before the night!

Chill! /dG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
I'monna freace 2 deth!

Bloggtoppen.se

Dan JB Hansson's Profile
Dan JB Hansson's Facebook Profile