Fy Fean!
2008-10-18 klockan 11:54:31

Haha, Shit...

Idag är en sån dag som när folk frågar; Läget? Så svarar man; Som man förtjänar...
Jag och Annelie var hos Sara och Stoffe igår:)
Det som, för mig, skulle vara en lugn trevlig kväll med lite god dricka slutade i KATA-STROF, och med katastrof menar jag att jag inte hade den vanliga änden nedstoppad i toan... Kommer ihåg allt, men ja...

Men skit i det, jag ska till pappa och hjälpa honom med sin dator om ett tag:)

Får se hur fan det går med denna huvudvärken och allt:p

Men men, jag lovar er att jag ska börja skriva saker som inte bara handlar om mig själv...
Återkommer med något kul_!

Tjapp!

/dG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
I'monna freace 2 deth!

Bloggtoppen.se

Dan JB Hansson's Profile
Dan JB Hansson's Facebook Profile