Damn!
2008-10-17 klockan 07:26:44

Fy fan, när klockan ringde skulle jag vrida mig på något cp-sätt för att stänga av den igen... Det slutade med att jag låg på golvet, slog ner mobilen och välte en flaska. Lagom cranky lade jag mig i sängen igen varpå Annelie säger "du kom upp i alla fall" hahaha! så jävla bra! Jag var skitsur men hon försöker se det positiva;)

Haha, fan vad jag älskar den tjejen!

Nu ska jag äta frukost och dra mig till jobb:)


En liten pose innan jobb

------>-------->--------->--------_>->-_>->--->-_>_<-<-_<-<-_<-<-_>-<-_<-_-<----<--<---<<_-<-<--<<-_<-_<---->_--_>--<-->_----_-_<-----<-<->------<-<<--<-<-<-<<-<-<->__>_><__-<-<-_<_>-_>__>__>-_<-_>-<--<-<->_>-__>_>>_>___<->->__<-<_<--<---<-

Jag tänkte för alla de som inte förstår vad jag skrivit, skriver jag det som jag fick lära mig en vecka när jag var bortförd av utomjordiska getter. Förlåt om det är lite felstavat, men jag var bara liten när det hände, och man glömmer snabbt;p


Over and out! SolberDan >---<--<->_-<->

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
I'monna freace 2 deth!

Bloggtoppen.se

Dan JB Hansson's Profile
Dan JB Hansson's Facebook Profile