Dagen niceaste:p
2008-10-27 klockan 14:38:31

I helgen (typ sedan sist jag bloggade) har jag fått en jävla massa gjort:) jag har jobbat typ 12h och det har varit bra får jag säga:) Som min kära flickvän sa; Du är så jävla ambitiös, bara du lägger den sidan till! Och så är det faktiskt:p

Hon har också varit jätteduktig och jobbat en massa (därav att jag jobbat så mycket) och det ska hon ha cred för:D

Hur somhelst, idag på jobb så såg jag en grej som var rätt nice! Det är inte mycket för världen, men brukar de sakerna jag skriver om vara så speciellt intressanta?

Det är i alla fall en timer (en sån som cuttar av strömmen till kaffekokaren efter en viss tid) som ger värsta LAN-ljuset!?



Som sagt, inte så intressant men fett nice!

Hade!

//dG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
I'monna freace 2 deth!

Bloggtoppen.se

Dan JB Hansson's Profile
Dan JB Hansson's Facebook Profile