Bröd, 13, 15, 16, 6, 7, 15, 9, / mat /
2008-10-16 klockan 08:24:12

Tjapp!

I Måndags (tror jag att det var) så var jag och Annelie och handlade. Vi skulle bland annat handla bröd, detta underverk från Gud... För att det inte ska bli så enformigt måste man ju variera sig, så för ovanlighetens skull så köpte vi polarkaka (jag tror de heter så, men ni vet de små runda sakerna). Det var jättegott! Ända tills det började mögla två dagar senare! Say wooot? Det skulle hålla till den 15:e , vilket btw var igår, men den 13:e började det mögla... BRA JOBBAT POLARBRÖD!!! Så där gick halva den påsen åt h-vete... Annelie tyckte att jag skulle gå tillbaka med det, men jag vet inte, och nu är det för sent, eftersom det är den 16 idag... Men skit samma, igår köpte vi ett bröd på Preem (fete-överpriser de tar där istället?!?!?) för 27 spänn. Phu! Mannen!

Men hur som helst...
Idag vaknade jag 06.00 av att klockan ringde, jag pallade verkligen inte dra mig upp då så jag sov till 07.00 istället ;D
Det var skönt som fan! Sen drog jag mig ner till Kvarnstensgatan 15 där jag jobbar, idag ska jag fortsätta CADa och lära mig InTouch...
Nu är det typ BARA 9 timmar tills det att jag slutar, så ja... Men skit samma, det är ett kul jobb så :D


Här har vi då gårdagens mat (jag glömde lägga in det igår:p)...
En utsökt Ostschnitzel (eller hur fan det nu stavas) med bearnaiesås (vet inte hur det stavas heller), pockelii och potatissaker... Och man får ju inte glömma efterrätten, en stadig Skruf med smak av mylla, oxfilé och jordgubbar och med en doft av nybil, direktutkörd från fabriken.

Men, das var alles!

Chill och ta en Mintu när det behövs! Här dömer vi ingen!

/dG.

Kommentarer
Postat av: kirsten

seriöst. det gjorde vår polarkaka med. :S möglade den 13 och skulle hålla till den 15 :S sjukt:S

2008-10-16 @ 10:31:12
URL: http://havetolive.blogg.se/
Postat av: dG.

Haha, sjukt kasst fan!

2008-10-16 @ 16:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
I'monna freace 2 deth!

Bloggtoppen.se

Dan JB Hansson's Profile
Dan JB Hansson's Facebook Profile