1 OR 0 nummer 1
2008-10-20 klockan 10:42:00

Tjena!
Jag hade tänkt att fixa en ny avdelning här på bloggen, den är typ som hissa eller dissa men den heter 1 OR 0 eftersom jag befinner mig mycket i datorvärlden. 1 är då något som jag tycker är bra och 0 vise versa:)

Det jag först vill visa är denna artikeln om en tjej som bytat sitt namn till Cutout Dissection.com.
Utdrag från metro.se:
---
En kvinna i North Carolina, USA, har bytt namn till Cutout Dissection.com för att stödja en kampanj mot dissektion av djur i skolorna.

Den 19-åriga fröken Dissektion.com, förnamn Cutout, vill dra uppmärksamhet till kampanjens webbadress, skriver AP.

Att hon måste upprepa sitt namn flera gånger när hon presenterar sig är ingen nackdel. I stället blir den hon hälsar på nyfiken på sajten, säger hon till lokala medier.
---
Detta är så sjukt att det förtjänar en 1! Haha, shit, snacka om hängiven!
Jag däremot hade nog satsat på en t-shirt för att framhäva mitt stöd...

Den sak jag vill framhäva idag som en klar 0 är detta:

Denna mannen är alltså 50 år, har barn och inget tidigare brottsregister, likförbannat ska han ge sig på och få för sig att döda en annan människa!
Att han ska erkänna är självklart bra, inte minst för Carolins familj, men att han är så jävla pantad det är en FET 0!

Jepps, det var dagens 1 OR 0!

/dG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
I'monna freace 2 deth!

Bloggtoppen.se

Dan JB Hansson's Profile
Dan JB Hansson's Facebook Profile