Shit, jag vet lång tid sen sist...
2008-11-13 klockan 16:30:15

Ja, jag vet det är länge sedan sist, men jag har verkligen inte haft tid (och har jag haft tid så har jag prioriterat annat) att blogga nu på sistone. Men jag ska nörsöka återkomma till mitt flow jag hade innan:)
Dock känns det liide tråkigt att inte få så många kommentarer, jag ser att det är många som läser bloggen men lagom få som kommenterar den:p

Hur som helst, det har hänt mycket nu den senaste tiden... Annelie har flyttat in mer av sina grejer, och det känns skönt för vi börjar komma i ordning nu:) Jag har stuv... Äh, skit samma, jag skriver en lista på lite saker som hänt istället:p

- Jag har stuvat om i förrådet för att få plats med fler saker.
- Jag har haft många jobb med företaget, och fler skall det bli.
- Jag har fått fast anställning på jobbet.
- Jag har haft min sista session med min coach.
- Jag har köpt en microvågsugn för 150 spänn (bra där Dan!).
- Jag och Annelie har fått barn:D (Vi passade mammas råttor i några dagar)...
- Annelie har köpt en fet TV!!! :D (I jämförelse med min 150-spänns-micro då) :p
- Jag har dragit ner på snusandet.
- Jag har blivit lite salongsberusad och spytt sönder mig...
- Vi har varit i Göteborg, på Chalmers, och gratulerat Annelies syster till sin examen.
- Marcus har blivit fauwlare.
- Jag har fortfarande ingen bil.
- Jag vaknar upp varje morgon med Annelie! Bäst!

Ja, det finns säkert mer, eller det vet jag att det finns men jag orkar inte lista allting nu:p

En rolig sak som hände på jobb, typisk svensk man btw... En säljare kommer till vårt kontor för att prata med min projektledare... Brevid sitter jag med ryggen mot dem och ritar CAD. De pratar om industrin och allt möjligt och då säger säljaren:
- Jo men du vet medelåldern på det stället är ju 50+ så såna som han (pekar på mig)... De, de är rare... Som man säger på engelska...
Hahaha! orka lägga till det "som man säger på engelska":p No shit man! ... Som man också säger på engelska...

Nu ska jag snart sluta:) Det ska bli kul att komma hem:)

See ya! Chill!

//dG.


Kommentarer
Postat av: Din Elskling

ELSKLING!!!!!! Vad jag älskar diiig !!

2008-11-13 @ 18:16:50
URL: http://fiixarnsomfan.blogg.se/
Postat av: Katarina

Jag ska börja kommentera oftare, lovar!

2008-11-22 @ 13:26:54
Postat av: Katarina

Kanske folk har svårt att kommentera på grund av verifieringen man måste göra för att inlägget ska räknas. Man skriver en sifferkod och ett ord, men det e ju skitsvårt i vissa fall att utläsa. Du kanske rent av aldrig får det här inlägget Dan, på grund av det :P

2008-11-22 @ 13:28:18
Postat av: Fiixarnsomfan

Vafan, det behöver aldrig jag göra :O

2008-11-27 @ 11:20:41
URL: http://fiixarnsomfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
I'monna freace 2 deth!

Bloggtoppen.se

Dan JB Hansson's Profile
Dan JB Hansson's Facebook Profile