If Dan=20 Then Dog=True
2008-12-01 klockan 08:54:15

Tjenis!

Nu har det hänt mycket! Igen...
Jag kommer knappt ihåg allt som hänt sedan sist jag skrev men här är lite iaf:)

Jag har gått med i en kör... Kvartettsångsällskapet i Helsingborg (mycket trevligt!).
Vi har köpt massa nya grejer till hemmet:D
Jag har utveklat ett kvalitetssystem till Frontneck:D
Vi ska bli matte och husse till han här lille krabaten;D



Ja, sen kommer jag inte på mer:p

Men hur som helst var vi hos mamma igår och åt middag. Sedan gick vi ner på julskyltningen i Ängelholm som resulterade i ett par riktigt sköna handskar och 1.088kg godis... Jag stod även och provad mössor på InterSport men det blev ingen (antingen såg jag ut som en kondom, en gettoapa, en skidåkare eller bara allmänt en störd människa), jag vet inte riktigt vilken look jag är ute efter så därför sket jag i att köpa någon:p

Idag ska jag på körövning, det kommer 4st julkonserter nu under julen (jag ska inte vara med på någon av dem eftersom jag började förra måndagen men jag är med på övningarna iaf:D).
Det ska bli mycket kulifjonkigt!

Sen vet jag inte riktigt vad som händer, på Lördag ska jag och Annelie ner till Malmö och gå på julbord med jobb! Sjunga snapsvisor och sånt;)

Jag kan knappt bärga mig till om två veckor när vi får hem lille Armani (han ska nog inte heta det men jag fick inte genom mitt namnförslag Optimus Prime så jag vet inte vad det blir, känns hopplöst liksom;p)!!!
PéPé är ett annat förslag på namn, även det blev nerröstat:/
Nu står jag ock väljer mellan att ge förslag på Julius Julmust eller Apple, vilket tycker ni att jag ska ta?

Je, men moore to come! Och nej jag ska inte vänta 1 vecka till! ;D

Hade gott!

Chill!

//dG.

Kommentarer
Postat av: Fåff

Mitt förslag är manne haha, men det gick inte din fru med på =) grattis till föräldraskapet!

2008-12-01 @ 17:10:22
Postat av: Katarina

Han är ju för j-a söt (ursäkta språket!). Jag tycker då att Optimus Prime är ett prima namn, och det tycker Daniel med. Absolut! Kanske förkorta det lite...till Prime? Annars känner jag att Julius Julmust juh hade varit lite roligt.

2008-12-02 @ 19:27:09
Postat av: Katarina

Jag tror jag blir galen alltså, nu har försökt skicka detta inlkägget jag vet inte hur många gånger!!!!! Verifieringen är ju GAY! I allafall, tillbaka till vad jag skulle skriva egentligen: E lilla hund är ju världens sötaste! Och personligen tycker jag ju att Optimus Prime är ett prima namn, och det gör Daniel med. Men om nu det blev nedröstat kanske ni kunde kalla honom Prime. Om inte detta uppskattas heller tror jag vi rötar för Julius Julmust, helt klart. Simma lugnt!

2008-12-02 @ 19:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
I'monna freace 2 deth!

Bloggtoppen.se

Dan JB Hansson's Profile
Dan JB Hansson's Facebook Profile