Tjapp, tjapp, tjena, tjena...
2008-12-22 klockan 11:14:17

... på dig mittbena, bena!

Ja, nu har helgen gått och ännu en Söndag... Jag hatar söndagar!
Vanligt folk brukar hata måndagar, men jag hatar söndagar. Anledningen till detta är att måndagen infaller dagen efter söndagen och jag får alltid sån jävla söndags-ångest över att jag skulle gjort mycket mer under helgen än vad jag egentligen hunnit med... Men jag antar att man måste vila lite också... Jag ser fram emot lite ledighet här nu till jul/nyår! :D

Nu ska jag slänga ut lite bilder här också mitt i allt! :D


Skulle detta kunna vara en herrtoa?


Min nya husbil! :D Blocket - 3500 spänn! Som hittat!


Das Turboklack über crew! Beware of our glasses!


Annelie!!!! Waaa! Mitt hjärta! :D:D:D

Ja, var var jag? Jo, just det!
Det är alltså därför man kan kalla det för bananexport och inte båtinflyttning!
Eller vänta nu, var det verkligen det jag skrev om? (Hmmm, scroll, scroll, scroll)...
Nej just det, haha ops! Det var till ett litet sidoprojekt jag har:D

Hur som helst så sitter jag här nu, Måndag, blåsigt och inte lika mycket hunnit med i helgen som jag borde ha haft...
Well, i guess life's a bitch, and you're paying it...

Men nu är det fan snart jul, hur skadat är inte det? Det var ju inte länge sedan vi hade det sist (känns det som, jag vet att det var typ 366 dagar sen sist, om det nu var skottår i år men ja, så ni behöver inte rätta mig på det tack!).
Vi ska först, på lille julafton till min käre mor och Roggan och fira lite med dem (min syster från la stockholmia är nere också, :D:D:D).
Sedan på självaste julafton ska jag fira med min farmor o farfar och pappa och Viveca, och Annelie ska fira med sin farmor o farfar och sin pappa. Sen på juldagen ska vi sammanstråla igen och äta ännu en omgång julmat, denna gången hos hennes mamma.

Herrejisses amalia vad det blir mat! :D I like!

Men nu ska jag snart hem och äta, Annelie vet inget om att jag kommer hem på lunchen, hoppas hon sover! :D Surprise!!!

Avslutar med ett känt geek-citat:
"There are only 10 kinds of people. Those who understand binary and those who don't."

Chill!

/dG.

Kommentarer
Postat av: Annelisan

Awwe, älskling. Vad gulligt att du lade in en bild på mig i din blogg:D iih!

2008-12-22 @ 12:54:41
URL: http://fiixarnsomfan.blogg.se/
Postat av: fåff

Bananexport.. hahahaha

2008-12-22 @ 21:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
I'monna freace 2 deth!

Bloggtoppen.se

Dan JB Hansson's Profile
Dan JB Hansson's Facebook Profile