Sjuk sJuk sjUk sjuK
2008-12-05 klockan 15:25:16

Ja, då var man sjuk igen... DRYGT!!!

I morse var det värst, jag kunde knappt resa mig från sängen och när jag väl gjorde det så gick jag in och satte mig på toa och yrade... Kändes som att jag tagit någon shnapse för mycket. Riktigt jobbigt, hostade som fan och yrade och ont i huvudet...
Så efter det så ringde jag min projektledare på jobb och hörde om det var ok att jag jobbade hemma, det var det, vilket blev min räddning idag:)

Nu känns det iaf lite bättre! Eller rätt mycket bättre! Jag tog Ipren och dyl i morse och det var nog bra;D

Men jag fattar inte för det bara kom så poff! Igår kände jag av lite hosta hela dagen men jag trodde att det skulle gå över igen, och så vaknar jag idag som om jag svept en Mintu igår! DAMN!

Men nu ska jag fundera lite över världens ekonomiska situation och även kolla lite på evolution vs. creationism:D

Chill!

/dG.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dags att uppdatera? En liten fåger viskade i mitt öga att du har blivit pappa =)

2008-12-15 @ 18:35:20
Postat av: fåff

Jävla mög, det var jag som skrev det förra med =)

2008-12-15 @ 18:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
I'monna freace 2 deth!

Bloggtoppen.se

Dan JB Hansson's Profile
Dan JB Hansson's Facebook Profile