I know, I know, I know... But WTF?:D
2008-12-16 klockan 15:15:05

Jaja, jag vet, jag har inte uppdaterat bloggen på typ 15 år... Men alla kan vi väl fela, sen att jag väljer att göra det med typ 2 veckors mellanrum, det är en annan sak. :p

Nu har det hänt mycket!

Vi har varit på Ullared.
Vi har skaffat hund, en liten vovve, vars namn blev bestämt till Chili (ja, jag var faktiskt med på det).
Sen har det säkert hänt mer, men jag kommer inte ihåg just nu...

Hur som helst, det var lite earth quake i morse (vette fan om det stavas så men skit idet), vilket var lite spännande...
Jag märkte det när jag stod inne och borstade tänderna, helt plötsligt skakade det till och jag trodde att jag fått i mig några huttar enda tills Annelie ropade innifrån sängen "vad var det?". Jag bara, phu! då var det inte bara jag:p
Jag tänkte inte mer på det och gick till jobb. På HD.se läser jag sen att det varit jordskalv i södra Skåne som sträckt sig ända upp till Östergötland, LAGOM? Nej!

Från det ena till det andra, fan vad jag stör mig på Blocketannonser!
Jag är inne och kollar nästan varje dag och i var och varannan annons (när det gäller bilar) står det röstfri, 99% röstfri och röst fri... Jag kan gå med på särskrivningen om det hade stått rost fri (det tar emot men det kan finnas personer som har svårt att stava, typ kungen eller så), men hur j*vla svårt ska det vara att kolla på sitt tangentbord när man skriver och verkligen se att inte ö sitter sådär j'vla nära o egentligen... Eller gor det? NEJ det gor det inte! Så sluta skriva röstfri!!!!
Jag skiter väl fullständigt i om bilen pratar eller inte! Jag är inte Nightrider FFS!

Ja, och nu när vi ändå är igång och kräker ut lite aggression...
BLONDINBELLA, jag säger bara B L O N D I N B E L L A!!! Detta djävulens påfund!
Nu har hon fantamig en egen tv-serie också! Hon pratar som om hon hade blandat rohypnol, chardonay och botox och tryckt in i halva huvudet!!! (Varpå det sista inte skulle förvåna mig, så jävla ful som hon är)!
Nej fy fan! Jag kan inte förklara hur jävla fiiiiiint hon pratar, det måste ses!
Hon är så sjukt jobbig så det är tur att hon inte sitter i utrikesdepartementet för då skulle väl Ryssland och Nordkorea make up och rikta sina små leksaker mot Stockholm!

Hur som helst...

Jag avslutar med en liten dikt...

Röst fri bill jag sälja till dig
Special pris? Nej tack, nej
Låt skiten gå till blondinbella
Placera in en bomb också, snälla, snälla
Låt den rulla en lång sträcka en
Helst enda till Sibirien
Tryck sen på knappen och hör en smäll
Nu du mot världen varit snäll

Nu ska ni bara veta att det var en tillfällighet att blondinbella satt med i bilen, det är den röst fria bilen jag vill ha bort;p

Chill!

/dG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
I'monna freace 2 deth!

Bloggtoppen.se

Dan JB Hansson's Profile
Dan JB Hansson's Facebook Profile