Hej Jog vil inté shopa ditt bill!
2008-12-03 klockan 14:17:55

Haha, jag satt på blocket och kollade på några bilar.
Då ser jag en annons som lyder:
------
Hej

Jag säljer min bil på grund av att jag köpte en ny annan. Bilen går fint och den har en fin motor och växellåda.

* bilen är besiktigad och skattad till april 2009.
* El framfönster.
* fram Stolvärme.
* Året runt däck.
* Den är knappt röstfri.
* Bensinsnål 1.6.
* Tunnade bakruta.

Du får gärna ringa för ytterligare information.
------

Riktigt bra! Du får:
Ett fint fönster i bilen! Som dessutom styrs med el!
Hela året runt däcket! :D
Bilen pratar mycket med dig då den knappt är röstfri! Mycket trevligt!
Den är bensinsnål i växel 1 och 6!
Allt detta! PLUS att du får extra tunna bakrutor!

Fan, jag är riktigt nära att köpa den direkt!

:D

Chill on the Blocket!

//dG.


Kommentarer
Postat av: Annelisan

haha en pratande bil. Låter som ett nytt koncept. Konstigt man inte hört talas om det innan, kanske är den nya gps:en. "Det är snart dags att byta till vinterdäck. Det är En...dag..och...35..minuter.. kvar till byte" (Låter som hon rösten på bussen "Nästa... Raus.. Planterings..skola..")

2008-12-03 @ 22:36:19
URL: http://fiixarnsomfan.blogg.se/
Postat av: Katarina

Hahahahaha....jag kan inte skriva inlägg till dig Dan, de försvinner innan jag hunnit posta dem.

2008-12-05 @ 13:02:24
Postat av: Katarina

WOW! Verifieringen e borta! Jäää! Jag höll på att bli tosig förra gången. Om du fått alla ber jag om ursäkt. Jag är inte en stalker, försökte bara skicka en liten hälsning :P

2008-12-05 @ 13:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
I'monna freace 2 deth!

Bloggtoppen.se

Dan JB Hansson's Profile
Dan JB Hansson's Facebook Profile