Blue screen - I was doomed!
2008-12-17 klockan 07:58:10

Ja, morgonen var lite seg eftersom jag var trött som fna! (Nej jag har inte skrivit fel... Fna inte fan...)
Sen kommer jag till jobb och ska sätta igång datorn, som då startar om hela tiden...
Jag fick säkert 10st blue screen som bara flashade förbi! Till slut lyckades jag att fånga en av dem på bild med mobilen så jag kunde läsa vad där egentligen stod, då kom jag fram till vad jag skulle göra, men lagom svett jag blev där!

Jepps så är det med den saken:p

Gör ett inlägg snart med lite bilder och så:) (Dock inte på blue screenen)

Chill!

/dG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
I'monna freace 2 deth!

Bloggtoppen.se

Dan JB Hansson's Profile
Dan JB Hansson's Facebook Profile